درباره گروه ما

انجمن حمايت از حيوانات و پناهگاه حيوانات شيراز

گروه ما تشكيل شده از افرادي است كه از ظلم وستم انسان نما هاي بي شمار به حيوانات مظلوم و بي پناه به تنگ آمده و كنار هم جمع شديم كه اگر نتوانيم حق آنها را بگيريم حد اقل حامي اين فرشتگان مهرباني و وفا و محبت باشيم و باشد كه روزي اين ظلم ها به پايان رسد و ما كه خود را اشرف مخلوقات مي ناميم با جانداران با مهرباني رفتار نمايم.



نظرات شما عزیزان:

هنگامه
ساعت9:30---12 اسفند 1394
سلام دوست عزیز اینکه شما خواستید کمک کند به زبان بسته ها عالیست و در حد توانتون تلاش کردید. چرا برای ادامه فعالیت سراغ انجمن ایلفا با انجمن دوستداران طبیعت و حیوانات فارس نمی رید؟ در فیسبوک هم صفحه دارند و کارهای حمایتی و نگهداری و فرهنگسازی در شیراز انجام می دهند . به نظر من حتما عضوی از این گروه شوید و به فعالیتتون ادامه بدید .

hemayat
ساعت14:48---11 بهمن 1394
سلام اقای مجتبی میشه ازتون خواهش کنم شماره یا ایمیلی بذارید که بتونیم باهاتون تماس بگیریم

آدينه
ساعت11:38---7 ارديبهشت 1394
سلام. من دوست دارم عضو انجمن شما شوم. لطفا شرايط را برايم ايميل كنيد. در ضمن آيا شما در اعتراض به سگ كشي غير قانوني شيراز اقدامي كرديد؟
ممنون


ابتین
ساعت22:28---28 بهمن 1393
سلام با تشکر از زحمت هایی که میکشید من فضای کافی برای مراقبت از یه سگ دارم خیلی وقته دنبال یه سگ برای نگهداری ازش میگردم اگه لطف کنید ادرستون رو برام ایمیل کنید من در اولین وقت بیام
icysorrow123@gmail.com
با تشکر


یاسمن
ساعت0:03---27 دی 1393
سلام.شما تو شیراز پناهگاه دارید؟دوست دارم در حد توانم کمکی بکنم.

zardosht
ساعت23:18---7 آذر 1393
درود به شما.

خیلی خوشحال شدم از دیدن وبلاگ و بودنتون.شما جایی رو بعنوان پناهنگاه دارید؟خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم و همچنین خوشحال میشم ببینمتون.09353692921


وجدان
ساعت11:30---4 مهر 1393
مجتبی جان نمیدانم به احتمال زیاد در جریان جنایت مردم مشهد و شهرداری آنجا در کشتار سگهای بیگناه هستید. من سه روزی است که خیلی تلاش کردم مردم را تشویق به امضای این پتیشن کنم.
www.change.org/.../dr-massoumeh-ebtekar-vice-president-o f-...


سلام
ساعت10:37---11 مرداد 1393
سلام
یه شماره تماس از خودتون میذارید لطفا؟
یه سگ تو کوچه ی ما به کمک نیاز داره
من عازم سفر هستم و خونواده مخالف کمک بهش هستن.
لطفا ...


امین
ساعت22:40---12 تير 1393


سینا
ساعت18:02---28 خرداد 1393
سلام بنده ساکن فسا هستم حیاط هم دارم قبلا سه تا سگ داشتم.تجربه زیادی دارم.اگر سگی برای واگذاری هست لطفا تماس بگیرید.با تشکرات فراوان.
09307710790


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 20 دی 1398برچسب:,ساعت19:22توسط مجتبي | |